Saturday 13 March 2010

peretak oh peretak


Ikbn(institut kemahiran belia negara) peretak merupakan sebuah institut dimana aku melanjutkan pembelajaran , ianya terletak di kuala kubu baru , kuala selangor . aku datang ke ikbn dengan satu tujuan ianya ialah untuk berjaya and aku nk lihat kedua orang tua aku gembira...huhuh....aku menyambungkn pembelajaran aku di ikbn dengan mengambil jurusan foto. walaupun ikbn tak glamour mana tapi aku cukup-cukup bersyukur kerana aku telah bnyk mempelajari macam-macam mengenai fotografi. Bagi aku ikbn ni sebuah syurga kerana dekat ikbn ni la banyak telah mengubah diri aku. Dari menjadi insan yang tidak berguna terus berguna and yang paling penting aku dah pandai gunakan masa , tak mcm dulu selalu buang masa dengan melepak . sangat merugikan...itu sedikit sebanyak mengenai kehidupan seharian aku.

No comments:

Post a Comment